Oh Nikita you will never know...


Elthon John - Nikita
Asculta mai multe audio Muzica

joi, 10 aprilie 2008

Flaiser a luat o mare teapa

Aflu de pe www.newsiasi.ro/ de miscarea geniala a PDL-ului lui Dan Carlan: in ziua in care venerabilul Flaiser anunta schimbarea culorii politice, din rosu in portocaliu, in speranta unei noi candidaturi la sefia CJ, la Bucuresti s-a luat decizia nominalizarii lui Carlan la alegerile pentru sefia judetului.
Pe 7 aprilie, afirmam urmatoarele: „Logic mi s-ar fi parut ca PD-L sa ramina la candidatura lui Dan Carlan si, eventual, sa-l sprijine financiar pe Flaiser, care ar fi candidat ca independent si ulterior s-ar fi putut alege cu un scaun de vicepresedinte de cejeu“. Uite ca scenariul a devenit posibil, insa fara candidatura fostului sef de CJ. Mai mult decit atit, s-a reusit scindarea PSD-ului iesean, in urma careia sint ferm convins ca PDL si-a marit cu cel putin cu zece procente sansele de a cuceri Primaria si CJ-ul.

2 comentarii:

mircea spunea...

Deasupra mea in bloc am un vecin numit PURICE Relu, in Iasi, strada Strapungere Silvestru, nr.12, bloc CL 18, etajul III, apartament 9, care bate toba in bloc !
O toba mare!
Dimineata incepe pe la ora 9 – 10 si continua pina seara tirziu.
Bate toba ori el ori fii lui si daca nu bate toba , da drumul la muzica foarte tare!
I-am rugat sa nu mai bata toba, am anuntat administratia blocului, stiu toti vecinii de pe scara, a fost si politia !
Degeaba : raspunsul vecinului PURICE din strada Strapungere Silvestru Nr 12, Bloc CL 18, et III, apartament 9 a fost ca asa e la bloc, se aude muzica de la vecini si a promis ca la el se va asculta muzica mereu pina la 12 noaptea !
In ultimul timp face tot felul de zgomote intentionat : zgirie caloriferul, bate din picioare, bate mingea de podele, trinteste lucrurile in casa etc.
Dupa ultima chemare a politiei a inceput sa bata toba continuu !!
Nu mai stiu ce sa fac!
Am hotarit sa intreb pe toata lumea ce se poate face si sa trimit acest mesaj oricui imi poate da un sfat eficient.
Ce este de facut ?
Ce solutie imi puteti da?

Ieseanul suparat spunea...

Nu mai publici nimic?