Oh Nikita you will never know...


Elthon John - Nikita
Asculta mai multe audio Muzica

joi, 10 septembrie 2009

Greu cu scrisu'

Intr-un an jumate, n-am gasit timp sa mai postez nimic. Ar trebui sa spun "Vai ce rusine-mi este!". N-o fac pentru ca nu-mi este. Hai sa zicem ca am asteptat sa vad daca se mai "misca" ceva in acest oras infect. Nu s-a schimbat nimic, a ramas asa cum l-am lasat: mizerabil si prost gospodarit. Bineinteles, n-am pretentia ca ceea ce voi posta de acum incolo va duce la un improvement. Nici nu cred ca arbitrul si-ar pleca urechea la vaicarerile unui blogger pentru simplul fapt ca se sterge la fund cu parerile iesenilor. Da' macar stiu ca si altii vor afla ce ma doare si poate ca, laolalta putem fi mai lesne bagati in seama. Asadar, revin pe blog. Miine.

Niciun comentariu: